hearts

Sunday, June 19, 2011

penang, aku dah muak.

assalamualaikum.


selamat hari ahad. awak, awak. saya dah nak balik penang. awak. saya cakap ni. saya nak balik penang sudah.
*ayat macam ........*


aku fed up lah. aku bosan. aku muak. aku cemuih. semuanya dalam satu perasaan amat teruk negatif. aku benci pulau pinang. bukan. aku benci ulang alik selama 4 tahun ni. empat tahun. walaupun aku baru tahun ketiga dekat maktab. tapi kalau dikira dari saat UiTM dihatiku kupunya cinta tu, memang tahun keempat. wadde.

pulau pinang. kalau perak, aku memang terima dengan hati terbuka. sebab dalam tempoh 2 atau 3 jam dah sampai. tapi bila 5 jam nak sampai, aku dah jadi macam 1st time aku datang penang. aku penat. aku letih. aku tak larat.

dah lah. aku nak jerit laung kuat-kuat. aku muak dengan PULAU PINANG. ambik!



dengan sedihnya; enabcantiksangat

No comments: