hearts

Thursday, June 30, 2011

aku nasihat je.

tengok kiri, tengok kanan.
pusing belakang, ready depan.
satu-satu aku ucapkan.
takdelah kau jatuh memalukan.

cinta datang tak patah balik.
yang pergi-pergi tak usah nak sedih.
samalah jugak yang tak pernah berkasih.
ada ganjarannya untuk kau dik..

pakai seluar serupa cawat.
pakai baju yang ketat-ketat.
nak tayang body kau ke yang konon mampat.
lemak segalon kau nak banggakan?

dulu diam duduk tepi.
muka tak cantik tak sape sudi.
dah lawa sekarang semua kau nak bagi.
atas bawah semua kau kasi.

aku nasihat je.
tak niat nak kata apa.
kutuk itu sifat hina.
kan aku kata aku nasihat je.

:)

3 comments:

Ana Syanaz said...

Tima kasih dik nasihat mu ku simpan dlm ati..hehe

Sapa Saya? said...

insyaALLAH... pesanan akan diingati...

maizatul suraya said...

kak nana: hehe. ilmu iman amal. HAHA.

kak k: insyaAllah. kadang-kadang tulis utk peringat diri sendiri sebenaqnya.