hearts

Tuesday, June 7, 2011

play it well.

assalamualaikum.

semua sihat? ya atau tidak kita harus optimis. jangan biar sakit pemusnah hari. oh. aku sakit hati. tapi tak apa. biarlah ia.

sana sini orang kahwin. abang aku pun baru seminggu bergelar suami. tahniah abang!

okeylah. tajuk aku play it well. apa tu? play apa? play ball ke? play a girl ke? tak kisah. tu bukan subjek penceritaan. aku lebih suka jadikan sesuatu itu general. so then, kita mesti boleh guna untuk macam-macam.

play it well.

play atau main atau lakukan sesuatu mesti bersungguh-sungguh. mesti ada kesedaran taktikal. mesti ada strategi. tak seronok kalau kita buat, kita main atau kita play dan tidak punya strategi.

so, untuk guys out there yang try to be a good playboy or hottie chicks yang memang love being a wonderful playgirl, jangan nakal tamak haloba ye. jadilah player terbaik. HAHA.


p.s: tadi aku kata nak cakap secara general, tapi tetiba aku tetap mention tentang heart player ni kenapa?? MML betol. HAHA.


WL: enabcantiksangat

No comments: