hearts

Friday, June 3, 2011

kejadian : kahwin fahmie marisa. perling. day 3.

assalamualaikum.

ini hari ketiga. tapi ditulis ditaip dan disudahkan pada hari yg kelapan.
minta maaf.

so, memandangkan saya tidak mengupload sebarang gambar ke dalam pc,
maka saya mengambil keputusan utk menulis sedikit.

hari ketiga. perling. kahwin fahmie marisa.

hari ketiga merupakan hari persandingan kedua mempelai di rumah pengantin perempuan.
yakni kak marisa lah.
ramai tetamu yg hadir. saudara mara lah yang paling meriah sekali.
dan saya duduk di meja pengantin.
nak tau bagaimana saya boleh terpilih di meja pengantin?

louyah: enab, tak makan ke?
enab: ouh. aku tak lapar. nanti aku lapar, aku makan la ekk..
louyah: isk.. duduk la sini..
enab: takpe, aku nak teman laily ambik nasik. biasalah, pemalu.(sambil mata ke arah meja pengantin)
louyah: haa. okeyy..

setelah beberapa ketika, saya pun menuju ke meja pengantin dan berpura-pura mahu mengambil gambar.
dan seperti yang dirancangkan, saya telah dipanggil oleh abg faizal utk bersama-sama memenuhkan ruang meja pengantin.

oh alangkah gembira apabila hidangan pengantin menjadi santapan tengah hari saya!
sgt terbaik!

saya tahu, memang agak bosan. jadi saya terpaksa mengubah penulisan di kesempatan lain.

selamat hari hari!

WL: enabcantiksangat

No comments: