hearts

Thursday, June 23, 2011

.FREAKS.

assalamualaikum.

hey there! i love you.

okeylah. berdasarkan tajuk di atas (okey tahu, skema.) aku bukan nak mengarut. tapi aku nak cerita tentang sejenis manusia yang entahlah, suka sangat buat perkara tak masuk dek akal. (okey, intro teramat panjang.)

straight to my point. nowadays, aku tengok, still got species yg suka sangat try called number yang dia tak kenal pun siapa. well, bagi aku, that's so lame. and pathetic. to me, it was like so 90's kau nak main tekan number orang and cakap, "oh, saya main tekan-tekan je" or "err, sorry, ni suraya ke?" (ok, promot diri.)

well, girll (even aku tau, yg banyak guna taktik mcm gampang nih mostly boys, dan bukan gender bias okey. no offense) dah tak laku cara macam ni. kau nak mengorat? takut orang panggil kau psiko? apa susah.. kau pergi dekat lah kenduri mana-mana, mengorat sebidang awek. ambik sebentuk gambar (okey, penjodoh bilangan salah. jangan ikut.) or try lah langgar bahu mana-mana awek masa nak keluar dari wayang ke (it sounds like me.. err) okey? jangan buat taktik cibcib ni. sangat fishy. 

dan. tolonglah mengaku dengan jujur, jangan kata kau main tekan-tekan. kata jela kau mintak member si dia tu number si dia. takdelah hangin sangat si dia tu (okey. ayat dah macam dalam majalah Remaja). 

okey. dari entry ni. akulah mangsanya. dan. orang tu tak tahu betapa menyesalnya dia kalau tengok muka aku. HAHA.

p.s : hai awak yg awesome. nak kenal dengan this freaks? just dial 017-6355610. HAHA. welcome. ;)


WL: enabcantiksangat

No comments: