hearts

Friday, June 10, 2011

i do, nadzri.

siapa tak kenal Mohd Nadzri Zainal Abidin? sila angkat tangan. ok terima kasih.

mode nama : saya.


ceritanya bermula begini,


"adik, kenapa dia yg kau suka? dah la pelat. terabur. apa yg ada? sebab dia artis?" kata ayah.

"isk, tak best la dia tu. macam ape tah." kata kawanku, dua tahun dulu.

"kesianlah aku tgk dia. bukan lawak mana pun drama dia tu. komedi satu pun tak paham." sampuk beberapa lagi kawan aku, pun dua tahun dulu.

*****************************
dari FB sepah maharaja lawak

well, saya tak pernah berhenti menyokong orang Johor kegemaran saya yang sorang ni. tinggi, pelawak. memang buat saya jatuh cinta setiap hari. bukan sebab dia artis. sebelum dia jadi artis. sebelum dia dan gengnya diangkat sebagai juara. saya sudah jatuh cinta sejak minggu pertama. pelat, terabur, cakap tersembur. bukan satu masalah. sebab itu satu kelebihan yang dia ada. dan itulah rezeki dia.  dan dia pandai menyanyi. okey. jatuh cinta lagi dan lagi.

sekarang, dia dan geng bagai disanjung. dan saya harap dia tak berubah. tak lupa peranan songkok tinggi dengan baju melayu teluk belanganya. saya tetap di sini. mengharap dia mencari. HAHA.

******************************

mode nama : aku.

itu kisah Nadzri atau lebih dikenali ramai sebagai Jep Sepah. kalaulah satu hari nanti, Jep tibatiba tweet aku balik dan kata, "boleh kawen dgn kita tak?" dan aku mesti syok lompat-lompat. dan ye, aku akan jawab balik, "i do, nadzri."

dah. sudahlah berangan. bai.


JepWL: enabcantiksangat

No comments: