hearts

Wednesday, May 18, 2011

boleh kau jelaskan?

assalamualaikum.


err.. hai. apa khabar? err. skema. ehem. hello awak-awak yg super power kiut hensem comel lawa tu! hari ni rabu, so, pegi pecah panggung sekarang sebab murah! HAHA.

sebelum tu. nak tanya, kau orang pernah tak rasa macam aku rasa sekarang? maksud aku, rasa esok nak exam dan aku jadi gabra takut tak boleh jawab dan tak boleh tidur langsung? insane.

aku mengantuk gila, tapi bila aku lelap mata, aku jadi takut. so aku cepat-cepat cari buku untuk dibaca. dan aku hanya tidur untuk 3 jam je. tak cukup.

semalam sampai subuh pagi tadi. aku hanya baca beberapa perkara, ingat satu dua perkara. dan tidur sampai rumet aku balik. aku takut esok exam aku letih tak boleh nak menggoreng. macam mana?

weh. aku mintak explanation. bukan mintak simpati, apatah lagi mintak kaki.

okeylah. aku nak main game sampai lebam. mintak-mintak esok exam keluar pasal ancient 7 wonders. serius.


~thanx for reading.

WL: enabcantiksangat

No comments: