hearts

Wednesday, May 4, 2011

10 things I want to say to one person.

assalamualaikum.

hai! hari ni masih diteruskan dengan topic day 4. hehe. (gosok-gosok tapak tangan)

topik : 10 perkara yang aku nak cakap dekat kau.

perkara 1 : aku suka kau.

serius. aku suka dekat kau. baru-baru ni je. entahlah. kalau boleh, tiap-tiap hari aku nak jumpa kau. tapi, macam boleh. err, weekend boleh tak? hehe.


perkara 2 : hey, kau ada janggut comel!

heh! mesti kau dah garu-garu kepala kan? tak tak. aku serius ni. memang aku suka janggut comel kau. tak payah blushing. memang serius kau comel.. eh, janggut kau comel. HAHA.


perkara 3 : mata kau, macam SRK lah!

apa tu SRK? sekolah rendah kebangsaan ke? HAHA. tak tak. shah rukh khan la. kau ni. tak haptudet la. g gugel cepat~~~


perkara 4 : kau ni gila lah!

nasib baik aku kata kau gila. kalau aku kata kau, eh. takmau. aku takmau kata. aku nak kata kau gila je. boleh?


perkara 5 : kau banyak idea nak tulis lah. hebat sangat.

-.-" speechless.


 perkara 6 : kau ni pemalu, betul tak?

HAHA. berani tak kau buat confession?


perkara 7 : aku pelik.

kenapa kau tak follow aku lagi? HAHA.


perkara 8 : kenapa kayif?

kejap kerol, kejap kayif. kau ada dua personaliti siang malam ke? HAHA.


perkara 9 : tahap kejiwangan kau. IJAZAH KELAS PERTAMA.

gila karan kau punya puisi memuisi. kalah aku. isk...... -.-"


perkara 10 : dah ah.

habis kat sini je. sambung kat fb.


hey hey hey!! ada extraaaa!!!



perkara 11 : terima kasih kayif!

sebab approve aku. hehe. sila layankan kegilaan aku. HAHA.


hari ni dah day 4. lagi 6 topik lagi untuk habiskan 100 perkara. hee:) korang try lahh!!


WL: enabcantiksangat

1 comment:

KyêrulL said...

HAHAHAHAHAHAHHA.. gilalah.. pemalu tau mmg pemalu lalalala

SRK tu yg xley blah.. err betul ke? HAHAHA.. boleh buat cerita kembar lagi lepas niE hiks3..