hearts

Thursday, May 5, 2011

10 wishes.

assalamualaikum.

hehe. sorry lah. hari ni teramat bz sehingga diri sendiri tak dapat nak adapt. so, anda apa khabar? err.. okeylah. kita teruskan lagi dengan 10 wishes hari ni.

.10 wishes.

i wish ..... i am at kajang by 10 seconds from here. kentut pun bau katanya. HAHA. rindulah kat orang-orang rumah. :(

i wish .... i can sleep just 4 hours a day, so i can study plus blogwalking, learn new things.

i wish .... i have my own Honda Jazz any minutes from now. lama sangat nak tunggu. iskk..

i wish .... i have money enough to pay all my PTPTN's loan. nak ikut classmates aku jalan-jalan kat phi phi island! uwaaaa~~~

i wish .... i could pay all debts before i say goodbye to this world. :)

i wish .... i can versus all my fears such as acrophobia, astraphobia, genophobia, glossophobia, nyctophobia, and philophobia. HAHA. banyak tak? 

i wish .... i can quit study and married to any prince. tapi ade ke prince yg prince? yang ado adolaaa...HAHA. nonsense. baik aku study.

i wish .... i can meet my encik oreo. for those yang tak kenal siapa encik oreo, akan di beritahu kelak. wah! HAHA.

i wish .... i can speak to them and yell to them. huh! tak suka-lah orang yang suka underestimate orang lain. 

i wish .... migraine, low blood etc... semua hilang bila aku bangun pagi esok. dan pagi hari-hari lain jugak. 


erk? dah cukup ke 10? mcm sikit je. aku ni memang wish banyak gila. dan wish kat atas ni kira top 10 lah. yang macam wish nak dpt result best, kereta, jumpa 24:7 or else tu cliche sangat. aku pun mintak ada kereta, tapi any minit. nampak lah mcm exclusive. HAHA. sila abaikan tentang 24:7 :|

hari ni dah hari kelima aku post tentang 10 perkara. korang bila lagi? hehe. 

p.s : masa ni lagu awie berkumandang. aku suka. :)

WL: enabcantiksangat

No comments: