hearts

Tuesday, May 3, 2011

10 things i hate.

assalamualaikum.


yang semalam hanya semalam, hari ni, teruskan aje. hehe..

topic : 10 things i hate

perkara 1 : darkness.

ouh. the most things that i hate, darkness. sebab kegelapan buat aku jadi meremang semua bulu. kegelapan jugak buat aku rasa sesak nafas. tahap kegelapan haruslah 100%. dan sure buat aku dapat balik asthma.


perkara 2 : ramai manusia.

aku tak suka jalan TAR masa bulan ramadhan, aku tak suka rantau panjang sepanjang tahun, sama jugak dengan semua pasar-pasar yang besar-besar mcm wakaf che yeh, padang besar dan yang sama waktu dengannya. kalau setakat pasar malam aku okey. yg lain, out. even kalau midvalley penuh padat dengan manusia, aku takkan pergi.


perkara 3 : orang takde sivik.

yes. no civic = no brain. bagi aku memang orang yang tak bersivik adalah orang yang takde otak, takde akal. dulu masa dekat uitm, budak takde sivik ni selalu budak tingkat 5 atau tingkat 6. ape jadah tah, nak baling air teh ais lah, neslo lah, kuah megi lah ikut tingkap.. yang jadi mangsa, konfemlah orang bawah. sama jugak kalau dekat maktab. nama je nak jadik cikgu. perah baju pun pemalas. amik kau! aku benci kau orang atas!


perkara 4 : katak dan cicak.

dua-dua berdarah sejuk. isk. tak payah cakap banyak. aku memang benci dua makhluk kiut tu! sumpah kiut!


perkara 5 : lipas terbang.

aku berhubungan baik dengan lipas dari kecik lagi. tapi hanya lipas terbang yang aku anti. keji laa lipas tuu. dah tau aku penakut, kau nak terbang-terbang. eww...


perkara 6 : haiwan lagi.

ni yang keempat haiwan yang aku tak suka. kesing. eww. kalau datang musim dia, damn! penuh sampai gayung pun full benda alah tu. dah arr busuk. banyak pulak tu. syukur sangat hanya sebulan sekali je musim dia. :')


perkara 7 : otak jammed.

aku ni kalau bekerja, memang konon all out. tapi sekali otak aku jammed, iskk,, mau aku meraung kat situ jugak. ala-ala lagu tomok kann.. meraung! HAHA.


perkara 8 : hipokrit selalu.

aku benci manusia jenis ni. tiap-tiap hari nak hipokrit. dah lah hipokrit, menjaja kisah orang pulak. isk. yang selalu pulak tu, perempuan. haishh. malu den, malu! kalau sesekali, aku tak kisah, tapi mami oiii, hang tu dah la perempuan, hang p hipokrit merata macam ada orang suka.. kutuk adaa...


perkara 9 :  orang kerek.

apa tu kerek? entah. aku main sebut. tapi bagi aku, kerek ni macam orang yang bagi bunga dia balas taik lahh. aku nak cakap pun tak berapa master. HAHA. tapi sumpah. aku tak suka orang kerek bila cakap dengan aku. woii! kau bukan bagus manalahh. semua orang ada silap kat mana-mana. janganlah anggap kau tu habis perfect, okeyyy!!!


perkara 10 : homework.

aku ni ada satu perangai, tak suka homework. aku lebih prefer assessment. ape? sama je ke? HAHA. tak-tak. maksud aku, aku suka tugasan. kalau kerja sekolah, esok nak kena hantar, damn. aku tak suka. better yang projek 2 bulan, 3 bulan, baru hantar. HAHA. cuba tanya mana-mana cikgu sekolah aku, kerja apa je yang selalu hantar? confirm hanya ELSA JEYARANI  dengan miss DZEELFA je ngaku aku hantar homework diorang. HAHA.


hey, dah day 3 kan? korang dah cuba ke belom niii????


WL: enabcantiksangat

No comments: