hearts

Friday, May 20, 2011

bodoh.

entri ini bukan mengata kawan-kawan yang sangat awesome.


assalamualaikum.

terfikir sekejap. aku ada kurang dari seminggu untuk ke majlis abang kesayangan aku. persiapan semua serba lengkap. tapi persiapan diri? aku tahu aku tak bersedia. fizikal dan mental.

beberapa hari kebelakangan ini, aku sibuk. belajar, tidur, main, wayang dan sebagainya. aku kurang sesuatu. kurang apa? itu yang aku tak tahu.

aku kini kembali. mencari diri sendiri yang sebenarnya hilang secara tiba-tiba. entah kenapa aku rasakan sedemikian. aku punya kemahuan, aku punya nafsu serakah. tapi aku masih punya agama. dan aku perlu untuk bangun tidak rebah. lemah.

melihat hujan terus turun.membuat otakku laju berfikir. bodoh. itu yang aku dapat zahirkan. aku tunduk dengan nafsu. aku tunduk dengan amarahku. aku tunduk dengan ahhh! semua itu. semua itu cukup buat aku katakan aku bodoh. perlahan-lahan aku diberi balasan. takut. takut tidak bersedia.

WL: enabcantiksangat

No comments: