hearts

Friday, May 27, 2011

kejadian : kahwin fahmie marisa. perling. day 1.

assalamualaikum.


hai kawan-kawan super extra awesome! saya dekat JB, bukan jalan bukit, tapi Johor Bahru. percaya tak percaya? HAHA.



masa ni masih di kajang. tengah isi minyak. oh ye. saya naik kia sportage kawan pengantin. hebat. ada yg cakapcakap mcm polis tu. saya tak tau nama dia apa. comelkan saya. HAHA. nonsense gedik macam nak kena sepak. HAHA. oh. ada siren jugak. mmg power kan?




berhenti kejap dekat Jejantas Ayer Krohkroh. saya lepak dekat daily fresh. benda wajib beli mestilah soursop. hee:) tapi tapi, ape motif saya letak gambar yg super annoying ni? HAHA. sebenarnya, saya musykil. kenapa still letak gambar yg hodoh tu dan amaran konon-konon keras tu? berjaya ke buat geng smoking tu berhenti beli rokok? kalau aku, lagi dicakap, lagi dibuat. haisehhh... -.-'

gambar 1

gambar 2

gambar 3

okey. mari saya jelaskan. saat ni, kami dah sampai RnR Pagoh. hee:) makan bihun sup saje. konon nak kurus dalam sehari. mcm boleh kannnnnn!! HAHAHA. okey. mari saya cerita gambar 1 sampai gambar 3.

gambar 1. hai. ini reez. kawan sekolah teknik gombak. nama sebenar, harizah hanim mohamad. baru-baru ni, saya baru je hit wall fb dia. cakap dah dekat 5 tahun tak jumpa dia. tapi, takdir Allah. kami jumpa even sesaat dua. HAHA. sayang kau lagi banyak  reez!

gambar 2. ini pengantin. hish. aku sibuk je nak diet, kurus. tapi dia. damn! HAHA. maklumlah. pengantin ni nak tunjuklah yg dia super bahagia sekarang.

gambar 3. ni pulak ayen. kawan pengantin. masa ni dia buat aksi terdampar. aku tak paham la dgn gay sorang nih. HAHA.


hot sentap.
hey. gambar ni masa baru je lepas tol skudai. tengah tunggu konvoi yang bersama kami. kami bertolak pagi tadi berkonvoi 2 kereta je. lain-lain setel malam ni kot. dan esok pun ada konvoi lain sampai. kita doakan mereka yg akan bertolak tu selamat sampai ye.... hee:)

okey. yang terakhir. saya nak bagitahu group Geng Gemok Keji, sekarang, ada cabaran utk korang. sebab ada parody group untuk korang iaitu Geng Gemok Keji II. HAHA. lepas ni, korang bakal tak laku. HAHA.

korang ni takde kesedaran nak kurus ke? HAHA. maapmaap.

so, insyaAllah, saya akan terus update di laman facebook memandangkan ada wifi dekat homestay ni. hebatkan? HAHA.

till then, thanx for reading!

p.s: hari ni hari jadi bakal less than 24 hours sis in law saya. happy birthday kak marisa!

WL: enabcantiksangat

No comments: