hearts

Monday, May 2, 2011

5 mekanikal 2

as we go on, we remember, all the times we, had together. (vitamin C, 2000)

*************************************

assalamualaikum.

hai guys! selamat hari cuti lagi! wahhh~ malaysia sangat seronok sebab banyak cuti. hehe. but unfortunately, today aku ada kelas moral untuk paper exam moral esok. so, wish me potluck! HAHA.

so, kenapa tajuk post kali ni aku tulis nama kelas aku dulu? secara tipikalnya, mestilah aku rindu dekat setiap makhluk pembako semangat ni. ironiknya pulak, aku tak nak jumpa diorang, tapi buat masa sekarang. kalau yang girls tu takpe. aku cuba untuk usaha. kalau yang boboysss tu, aku seganlah. aku sangat berbeza dulu dan sekarang. HAHA. penipu. aku bukan segan, tapi aku kalau boleh nak bagi kurus, atlethic figure, dan muka cerah berseri dari dulu. ceh! tak boleh blah kau nab!

so, inilah wajah pembako semangat aku dulu.


ija. teman katil dibawa ke kelas.
ini hana :)

emilia sarah. :)

mary kay millionaire wannabe - fizah

dayang. :)

yeay! ni epet. :)

jambu ni pulak abid atau osman :P

ikhwan = darth I

ejat bust ;)

redz. :)

ajiembo!

.fahim.

acap harun. :)

farid zuhdi.

itik. HAHA :D

acab :)

akmal yg baek!

iman :)

syaz :)

< fared >

<3 gadis sekolah <3

open house fizah.

KLCC 2006. sebelum SPM.



so. ini adalah antara mereka. aku tak dapat jumpa fb yang lain. mi dispiace!

p.s: post ni telah dijadualkan penerbitannya. harap maklum.


WL: enabcantiksangat

No comments: