hearts

Saturday, January 29, 2011

semalam kann..

assalamualaikum.

aku naik burung besi cap airasia tu. gila! aku duduk kt seat sebelah exit kot! jenuh aku baca safety card tu banyak kali. terukkan? aku memang obses dengan keselamatan nih. bahaya weh! kena jadik hero ni.

dah dah. aku bukan nak gebang cerita naik burung besi. cerita sebenar, aku semalam duduk dengan sorang mamat british ni. hensem. hensem 23x dari dave days yang aku sukasuka tu. aku pun 23x gedik nak mampos cover cun. aku pun cuba lah nak sembang. sempat cakap yes je. tiba-tiba ada mamat black dok sembang dengan si abg british aku tu. terbantut je niat nak ngorat. haishh!!

pastu pastu, si abg british tu pon bagi number dia kat si mamat black tu. aku dengar, ceyy,, keluarkan henpon aku pulak. bajet si abg british nak bagilah. berangan ah kau jenab! oke oke. dia tak bagi. kesian kat aku, kan? takpe takpe. kau tak nak kan orang asian yang cute kecik comel, ah bagai lah, kan? hahaha! *frust tiberrr*

dah aku layan frust frust kat mamat british tu, aku pun tengok kat luar jendela. *wah jendela!* termenung mengenang nasib. hehe. gabah jap kan... tiba-tiba! aku nampak seorang jejaka melayu pakai uniform polis. terus aku jatuh cinta. hahaha!!

p.s : aku amat obses dengan jejaka melayu beruniform.

WL: enabcantiksangat

No comments: