hearts

Thursday, January 20, 2011

dah lama tau encik oreo.

assalamualaikum.

jangan pertikaikan.

bila aku cakap aku lama suka kau.
kau tak salah. sama macam aku.
inikan soal hati perasaan.
buat apa nak jadi masalah?


jangan perlekehkan.

perasaan aku memang tulus.
susah nak tengok aku beriya-iya.
melainkan ada minat dan cita-cita.
pasal kau sorang je buat aku gila.


jangan cabar.

aku ni manusia normal.
yg aku nak cuma bahagia.
bukan petaka menimpa-nimpa.
pahamlah cepat jejaka!


jangan tak tahu.

masa first time keluar berdua aku dah dapat rasa.
kau ni jenis jahat nakal yg tak kemana.
sebab tu aku berani gila.
letak harapan tinggi untuk kita dua.


jangan kutuk.

sebab aku tahu aku kuat perasan.
keluar sekali 1000 andaian.
dah itu instinct aku perempuan.
lainlah kalau aku ni jantan.


jangan lupakan.

waktu masa tu.
sexy nya kau dgn tshirt hitam tu.
rambut basah yang buat aku gila.
lindunglah aku selagi kau terdaya.


jangan tinggal aku.

sebab aku tak pernah cemburu buta.
tak pernah heran bila kau ramai yg puja.
aku tahu kau memang virus gila.
sebab aku salah satu pesakit mentalnya.


WL: enabcantiksangat

No comments: