hearts

Tuesday, January 11, 2011

kisah aku bukan kisah siapa.

assalamualaikum

nenonenoneno~ pon pon!!! nenonenoneno~ berdesup driver tu bawak trak merah tu. bengang je aku. nak aje ku maki-maki dirinya. bas kitorang pon slow-sow masuk lane balik. tergamak! itu je yang aku dapat rasa. orang lain beratur, boleh je diorang nak guna siren hikmat tu biar lolos. kuaja.

perasaan aku je tu. pelik kan? kadang-kadang, asal jalan jammed, mesti ade bunyik siren. mcm time tak sesak, senyap je. lalu dengan senang hati. tertekan jgk. ikut hati, nak je follow siren hikmat bergerak tu lolos sekali, tapi mcm berpada la. ramai lagi yg ada perkara urgent nak setel. bukan kita je.

tak semua la siren hikmat tu ambik kesempatan. adelah jgk yg betul-betul emergency.TAK SEMUA

esok, aku akan didedahkan dengan muslihat tu semua. nak tgk mcm mana diorang ni beroperasi. hebat kan? boleh sampai destinasi paling lambat 15 minit je. itu based on pengalaman aku la. tak tau korang punya berapa lama. tapi, aku cuba siasat esok. aku janji.

kajian lapangan di balai bomba. apa yg lebih fun?


JANJI TAU!! tadi masa kelas, havoc gila bila lecturer hubungan etnik aku cerita sekuel makcik JANJI TAU!! gelak sakan. jadi bahan ketawa bila dah sampai asrama.

googleable.
hari ni ada lantikan AJK blok aku. sumpah. yg nak menaikkan nama aku, pergh! tak tahan je. nak pekena mmg terbaik budak-budak ni. tapi tapi tapi, aku bagi alasan paling bernas sekali bila diorang nak main petik memetik. yelah, dah besar, alasan memang nak best je. oke oke. alasan yang aku bagi mudah je. "aku kelas dari pagi sampai petang. gap hanya waktu zohor. bukan mcm korang sume." sekali das je aku bagi. dah la aku pakai tudung ala-ala kain seperah tu je. hamik! memang terpana semua melihat aku. eh, melihat tudung aku! hahaha!


dah dah. aku nak tido. sok bz oke. nak chow dulu. take care!

No comments: