hearts

Tuesday, January 4, 2011

facebook dan permainan yg gila.

assalamualaikum.

di tengah malam syahdu ni, aku masih berjaga. entahlah. tak tahu kenapa. dah 3 mukasurat buku kedatangan aku  isi. cukop kot untuk kali ni. study pun ala kadar je hari ni. takdelah luar biasa sangat. tapi banyak gak yang aku baca.

****************************************

btw, bukan itu yang aku nak cerita. aku nak cerita tentang permainan baru kat facebook. mungkin bolehlah bangkitkan balik semangat korang yang dah jarang ber-fb ni. oh oh. ni bukan permainan apa jenis Ville tu, bukan Mafia Wars, atau Cafe World yang aku ignore terus tu dan sebarang permainan di bawah kelolaan MindJolt. permainan ni mudah. tapi seronok. melibatkan komunikasi 2 hala je.

mcm ni cara mainnya..

  1. korang hanya perlu tulis status mcm ni,  Inbox me any number between 1 and 5000 and I'll make my status your number and what I think about you. Fun thing is, only you and me know what your number is. I dare you to post this as your status. p/s : seriously im gonna do this, feel free to inbox me ur number. ;D
  2. dan, bila dah dpt mesej2 kat inbox tu, korang tulis status korang mengenai orang yang bagi number tu.

cool kan? aku dah try, dan aku suka bila aku tahu apa yang orang fikir tentang aku. thanx fatinrazali.

lengkap setahun aku kenal kau. (gambar ihsan patenkacak)


itu aje. selamat bermain!

WL: enabcantiksangat





No comments: