hearts

Monday, January 24, 2011

pencopet tu manusia yang paling takde adab!

assalamualaikum.


ye. semalam baru je nak feeling feeling sedih kena marah.
hari ni dah emo balik. 
siot betol.

betapa hancur lebur bertabur hati aku nih.
okey okey. chill je nab. chill.

HOI! aku cakap terus terang lah.
aku ni tak up2date.
aku secara teknikal memang tak reti pakai shawl watsoever tuuuu!!!
so jangan lah curik tudung bawal aku tu.
serius lah bingai!
mane aku nak kaut tudung aku bawal lagi!!!
kau ni memang takde tamadun betol!
tengok tudung saya tu.
sila abai badan yg gemuk dan makanan yg sedap delicious tu.

tudung di atas merupakan tudung feveret aku.
memang kau cari nahas la pencopet!

dasar otak sempit!

YBS: enabcantiksangat

2 comments:

GadisARMY said...

tudung pown bole kne curi ke?

maizatul suraya said...

rizz: ntahla weh. sanggup je main curik2 nih.. haishh!! *tepuktepuk dahi*