hearts

Tuesday, January 25, 2011

eleh.. tau kau sentap kan?

assalamualaikum.


aku suka pergi kelas hari ni.
walau bosan kerana kelas gabung lagi.
benci benci tapi suka hati.
kau panas bontot dengar pasal buli.

kau tau tak kau buli aku dari psikologi.
hinaan cercaan elakkan memuji.
aku tak kisah sebab apa kau tak puas hati.
yang penting aku suka pasal topik hari ni.

panas bontot kau bila kuliah tak berenti lagi.
lecturer kau usha macam tak puas hati.
eleh, apa barang bro kau sok sek mengumpat mcm donat ni.
aku kat belakang la, baik kau hati-hati.

emosi terganggu tudung aku hilang.
kau pulak nak cari pasal tambah berang.
alah der, aku malaslah nak join korang.
lain kali jelah kita main serang-serang.

dah dah la tu der kau tak senang hati.
aku pon dah benci kat kau gila babi.
kau sentap pun bukan aku yang bagi.
memang betullah topik tu sebab kau pembuli.

p.s: best kan bila boleh kutuk kau. tanpa kau tahu. tanpa kau sedar. tanpa kau sudi nak dengar. yang penting hari ni aku berjaya buat kau panas bontot nak maki maki. peace wehhh!

WL: enabcantiksangat

2 comments:

ahsfantasy24 said...

sabar dear..
kamu akan temui kekuatan,
insyaallah..

:)

maizatul suraya said...

ahs: thanx..:)