hearts

Tuesday, January 25, 2011

#101 entri.

assalamualaikum.

alhamdulillah.. tak sangka. dah 101 pucuk nota picisan aku tulis. aku ada merangkak beberapa belog lain. dan feedback yang aku terima memang best. para penganalisis yang dah bagi komentar membina, terima kasih. dan sesiapa yang tersinggah, terima kasih. oh. banyak betul nak ucap terima kasih.

aku senyap.

tengok rumet, tidur lena entah sampai mana. aku pulak celik tak reti pejam mata. frust lagi kot pasal tudung hilang. kebarangkalian, 45% je. agak tinggi. tudung kesayangan memang pujaan. senang dibentuk, tidak meragam masa sulit. itu sebab aku sayang sangat tudung tu. rumet aku pun pernah pinjam. best katanya. so mungkin frust aku tak habis lagi.

nyok sek nyok sek.

lagu kat radio, tapi keluar bunyi pelik. seram jugak. dah pukul berapa pulak kan... haruslah macam-macam. entahlah. perasaan aku ni memang suka yang misteri.

takpelah. biar gosok baju.

esok ada larian pagi. macam 1000 kali malas. so, kemungkinan aku buat LSD dan star jump itu sangat besar. yang penting badan cukup warm up untuk bola jaring.

selamat malam awak dan awak. ye, awak jugak. selamat malam semua!

WL: enabcantiksangat

1 comment:

GadisARMY said...

wah! idop belogger enab!