hearts

Sunday, April 24, 2011

saya suka edit gambar. jadi?

assalamualaikum.

hello kawan-kawan. dah malam, tapi masih tak tidur?

hehe. kali ni nak update gambar-gambar yang sepatutnya diletakkan sejak seminggu lalu. baru ada mood nak edit sikit-sikit.


RPH

refleksi bersama puan ang

"uolss kena pandai tackle markah"

kelas intel @ blogging?

tips sebelum exam HE.
presentation

kusyuk sebab apa?

mocippp?
tetap Rohani. HAHA.

KK konon-konon berkaliber.

dan lagi korang posing.

haiyarrkk!

ampunkan saya penunggu gua!

setakat belantan, ada aku kesah?

ini sibs saya. excluding yg mamat tuh.

girlmates. hehe :)
saya dan adik saya.
baby sarep. my dear son.
bergelimpangan
saya baru kenal ini kakak.

oh dan mereka sgt gemar bergambar.

saya sayang mereka yang ada dalam gambar ni. saya sayang mereka semua. semua ada kelebihan dan kekurangan yang saya suka. suka hati sayalah. saya memang gila edit. jadi?


p.s: kejadah guna mode kata nama "saya"?? 

WL: enabcantiksangat


4 comments:

cik_HitaM puTih said...

kak jenab edt ka, pandai nya. k.jenab nnti wat la 2lisan kat gmbr tu,mnnjukkan hsil k. jenab sbb skrg ni org suka curi gmbr. pah ada baca deorang wat utk gmbr lucah ;(

Ardini Humaira said...

ngeeee men bersilat pakai baju kurung hehe

Ana Syanaz said...

wow muka saya juga ada :)
bangga!
hikhik.. :)

maizatul suraya said...

pah: oh. ade ltak jugak hee:) thanx igtkan:)

dni: bersilat, bertapa. HAHA.

kaknana: harussss!! :)