hearts

Thursday, April 21, 2011

alahai..

assalamualaikum.


malasnya rasa. badan penat. kaki terkepak-kepak. jalan terkengkang-kengkang (terkengkang-kengkang?).. gila penangan heels satu hari. serius. aku nak pakai tshirt je time mengajar nanti. lantaklah. aku sayang badan aku, aku sayang kaki aku. nak guna lama kot. haish..

next. aku mintak maaf la kat kawan-kawan semaktab, sekelas, sebilik aku. sebab tu aku benci bila aku baligh. asal baligh je, emosi. nak nak pulak tengah swing mood tu, ada benda yang aku tak puas hati, memang sedap berdas-das aku bagi. charot(sory ah), kritik. memang semua dalam satu. jadi, aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kuku buruk aku.

next. hari ni RPH bola pulak. penat memang lah penat. siapa kata tak penat. tapi ponstan dah telan semalam. so, hari ni bertahan cuma.

next. latihan boria. urghh. seronok. tapi aku malas. kertas kerja bola sepak nak kena setelkan. esok nak hantar. okey. kena siap sedia. HE test pun aku malas nak baca. :)

till then.

WL: enabcantiksangat

No comments: