hearts

Sunday, April 17, 2011

apa tu?

assalamualaikum.


hiks hiks! hai kawan-kawan! hari ahad cerah je kan? sesuai buat pengurusan diri yang dah dekat sebulan tak terurus ni. hee:)

well, hari ni duduk dalam bilik, pergi bilik basuh, sidai kain, masak nasi kuning dan tidur. lama tak tidur macam ni. hee:) ada sebijik lagi assignment, tapi tetap tak berjalan. hehe. apa nak buat, diriku bukan robot yg dah di set minda untuk ber'assignment' 25/8. aku pun butuh rehat, kan?

so, sambil mencari bahan-bahan bola sepak, aku pun ketik kat new post tu untuk post benda ni. nampak nonsense kan? tapi tunggu lagi setahun dua, mesti aku bukak balik dan baca apa yang aku dah buat sepanjang tahun 2011. lebih kepada entry yang individu kan? takpelah. diary aku lebih tertumpu kepada isi hati aku. blog maizatulsuraya ni pulak lebih kepada aktiviti harian aku. tak nak tahu? ala, aku nak tahu apa yang korang buat dalam sehari jugak, sebagai balasan, korang kena baca apa yang aku buat dalam sehari ni (sambil bernada tinggi). hee:)

okeylah. nanti bosan cari bahan, aku tulis balik. takpun, aku bw je. komen korang punya isi. macam dulu-dulu. (rindu lah!!!)  hee:)  

till then, take care.


WL: enabcantiksangat

No comments: