hearts

Saturday, April 23, 2011

best way, bye ashme!

assalamualaikum.


wahhh.. hari ni status comment memang dahsyat. paling teruk traffic comments bila status pasal ashme dipostkan. bolehlah kata teruk. sbb aku bukannya femes sampai nak orang komen-komen teruk-teruk (apekah?)

ashme dan aku.

tak pernah ada hubungan teruk-teruk pun. tapi kenapa aku heart feeling gila bab kan? senang cerita, rindu zaman myspace. dekat situlah aku dan ashme ni tukar-tukar pendapat.(tukar ke? sekali dua ada~)

takpelah. selamat berbahagia.

dia bertunang? oh what? 23rd April 2011 held in his fiancee house Gombak.well, tak kisahlah. dayana tu memang suits you bro. HAHA. aku heart feeling pehall?? leklu! HAHA.

credit to budiey. 

mcm muka ina naim pun ada kan kak dayana ni? cuma lagi comel dia dari ina tu. sikit lah.. (marah kang die hard fan ina naim kat aku)

cerita pasal ashme ni, dia main lagi ke basketball? yelah, dengan klinik lagi, dengan kambing lagi, dengan ustaz amirul lagi. myspace lagilah. heh -.-'


okeylah. untuk encik ashraf muslim (ashme) dan kak dayana, sila hantar kad kahwin anda berdua kepada saya. merajuk tak sudah kang. HAHA.

okey, buat kali terakhir, aku bukak jugak myspace ashme yg dah berhabuk lama.




ye. jangan tanya aku. semua ni credit untuk myspace ashme sendiri. dia pun dah 2 tahun tak bukak. hamikkk!!! 


kini hati aku cari yang lain. dan jejaka bertuah tu bukan orang lain. tapi jep. HAHA. laha gila perangai! *matilaaa*

to encik jep, kau tolonglah terima aku ni haa. jadik protege ke, jadik bahan kau time maharaja lawak ke. jadik bini pun aku tak kisah. HAHA.*kau jgn laha sgt boleh tak nab?*

takde ah. bagi aku dalam sepah, aku paling minat si jep tu. dah macam azlee senario dah aku tengok. dengan pelat dia lagi. perghh. kalau aku kata si jep ni johor singapore kau nak kata apa?

apapun, aku memang gila sawan kalau tgk sepah. dalam gelak khas paling perangai tak boleh blah. paling siot sekali si jep tu jugak. sape takde astro warna memang buta tuli ah tak tau pasal gelak khas tu. try tengok. memang lawak style bangtutttt!

dah. entry nak cerita pasal ashme je. bukan jep. okeylah. bye ashme and happy wedding!

p.s: eh, ashme, nab betul-betul serius nak kad jemputan tau. :)


WL: enabcantiksangat

No comments: