hearts

Monday, December 20, 2010

si gemuk pergi the curve.

assalamualaikum peeps!

ada seorang budak gemuk,
badannya renek berjalan bongkok,
tidak sedar jalan telah diblok,
oleh dia, si budak gemuk.

pergi the curve dengan sedara,
pergi berempat cukup kuotanya,
hilangkan bosan resah di jiwa,
yang penting happy, tak kisah gemuknya.

berjalan-jalan, tak ingat dunia,
tak tengok belakang ada si cina,
dimarah dibambu habiskan kata-kata,
badan dah la besor, bawak sengketa.

inilah kisah si budak gemuk,
konon berjoging tak kira masa,
tak tau badan dah macam momok,
bila tidur dan makan dijadikan petua.

hahahahaha! puas hati aku buat pantun si budak gemuk nih. haisshhh... penat aku nak kurus. semua tak berjaya. tension tension! hahahahaha!!

tapi......

disebalik semua ni, aku cuba untuk pura-pura bahagia. si dia kerap sangat muncul dalam mimpi aku. wet dream ke? wtf??? cesss!! tak,tak. mimpi biasa-biasa. yelah, bila realiti tak seindah mana, fantasi jelah jadi tempatnya. kann???? perghh!! aku nak jadi ape ni??? teruk,teruk,teruk. haishhh~~

oke oke. sebagai bukti aku dah gemuk, aku sediakan gambar gemuk aku khas untuk tatapan korang semua.  yang penting, aku lupa pasal dia. cukup lupa untuk hari khamis, 16 december tu.

aku tak paham kenapa jelas sangat kegemukan mase ni.

tak sempat nak cover. haha!

konon ramping. yekss!

mcm preggy mummy sajerrr.. dem!

before kitorang dimarah sang cina.

oke. ini usaha untuk gemuk.

berangan nak model. gemuk tak ingat!!!!

dah dah. mase korang bace ni, mesti aku tengah makan roti dengan sekaya. hahaha!!!

ps 1: the curve ni biasa-biasa je. pakai kelawar lagi cool.
ps 2: kitorg window shopping je. makan pun kazen aku belanja.
ps 3: jangan kutuk aku gemuk ye. doakan aku kurus jelita. warghaha!!

WL: enabcantiksangat



No comments: