hearts

Friday, December 24, 2010

hoi! jangan buat aku marah boleh x?

sebelum aku meletup, aku nak bagi salam dulu.
assalamualaikum semua.

ni ni. terdetik jap rasa hati nak berblog kejap. konon nak update. tiba-tiba,

banyak komen dah hilang

dari mana-mana entry aku.

jap jap. ape benda ni?
aku tak paham. aku baru lagi berblog. ye. baru lagi.
2 bulan ++ baru menapak.  
tapi kenapa aku?? kenapa? 
perbuatan siapa ni? 
cakap! baik cakap!
hackers ke? 
weiii!! tolonglah paham. 
buat lah blog sendiri. jgn hack orang lain punya.
pastu, tiba-tiba adik aku punya fb pun muncul konon as fb badge.
whadda??? 
kalau adik aku yg hack, aku tau lah, sebab 24 hrs dia depan aku. 
baik kau mengaku!
kalau x, aku sumpah kau minum sup kasut angah aku sampai kiamat!
mengaku lah bingai!!!

sumpah aku tengah marah gila. jangan sampai aku bertukar kaler biru. atau hijau. atau apa-apa kaler yang menggerunkan. arghh!! tak kisahlahh kaler apa! yang penting, kau benar-benar aku cari!


aku x nak WL hari ni. sebab nampak macam aku x serius. so, aku buat keputusan aku nak tulis YBS.

YBS: enabcantiksangat

4 comments:

Hanis MY said...

sabar2 moga2 dpt cr la sapa pny keje je huhu...siannya...

maizatul suraya said...

huhu. sedang mengawal emosi amarah. ee~~ tabah jelaaa..

ahsfantasy24 said...

waalaikumussalam..
cik comel sila snyum sokmo,
hehhe~

maizatul suraya said...

ahs: wuwuwuw~~ sedih oo. papepun, thanx :)