hearts

Thursday, December 30, 2010

ampunkan aku, mak!

assalamualaikum.

semua orang ada cita-cita. semua orang nak capai cita-cita. semua orang bercitarasa. dan aku menulis meluahkan apa yang aku rasa, dan apa yang aku rasa. maaf. aku ulang dua kali.

mintak maaf, mak.

aku bukan macam ni asalnya. aku bukan rebellious person. aku mengikut semua kod etika. aku diajar tidak berkasar tidak kena masa. aku bukan seorang fashionista. sebab bukan itu yang aku kejar. aku ada cita-cita.

tidak aku pinta, mak.

kejadian itu benar-benar mengajar aku. dan percayalah. ia mengubah aku. dari seorang yang beretika, menjadi celupar kurang ajar. dari manusia, menjadi singa si raja rimba. aku jadi tamak, aku jadi haloba. dan kau menjadi mangsa.

aku bukan derhaka, mak!

dan aku terima padah. aku kembali menyembah bumi. dan tidak bangkit kembali. tersungkur kerana lawanku kali ini. hebat penanganmu. hebat jugalah bisamu. aku malu. dan terus membisu. berfikir dan masa berlalu. 

ampunkan aku, mak!

dan kini, aku kembali mencari dan memilih. agar cita-citaku kembali sebagai prioriti. bukan lagi angan atau mimpi.



>>let's transform!
from this,
to this,
sumber : google
dan

from this kind of person,
to this kind,

harap-harap berkesan. 

:)

WL: enabcantiksangat

1 comment:

Admin said...

ilove my mom..hhe~

Mereka tertanya-tanya:
Facebook Sangat Membosankan?