hearts

Monday, December 20, 2010

dup dap dup dap..

assalamualaikum....


sampai hati diorang!
sampai hati!!!!!
tergamak diorang bangkit kisah-kisah lalu!!!!!
aku sedih.. dalam gembira.
yelah. tiga bulan aku rasa macam lama.
cukup lama untuk rasa bahagia.

WAH!
merepek lagi. 
takdelah. diorang ni..saje..
nak memori-memorilista...
geram je... hehe. 
sweet la korang niii!!!

aku duduk 5 dari kanan.

ape-apepun. 
aku suka PLKN. 
siri 4 kump 2 la.
dan yg pasti, kem kisana.
sebab, kat sana...
aku usaha untuk jadi terbaik.
sebab, mase aku sekolah,
PK KOKU jeles dgn aku. sebab aku kapel time sekolah.
ape jadah nak jeles? ish ishhh...


mase PLKN. aku kenal diy, aku kenal ita, aku kenal aten, aku kenal ina, aku kenal yasha, aku kenal wani, aku kenal ainul. umie dgn yonna haruslah, sebab kawan baik zaman sekolah jalan bukit dulu. hehehe. kelakar lah. semua perasan hot. tapi, memang hot pon, tak gitu? hahaha!!! yang lain-lain pun aku kenal. nak tulis semua, macam bukak balik buku autograf la pulak kan? hahaha..

oh ye. aku ni memang jadi satu habit. buat buku autograf. mana-mana pergi mesti mintak tanda tangan, mintak biografi. bajet nak buat jurnal lah.  dan yang paling aku nak autograf mestilah mamat yg aku paling adore mase tu, encik LIMAU. hahaha. punya ramai yg kenen aku dengan orang lain, last-last, aku suka tengok si LIMAU  tu gak. ecehhh. malu aku nak cerita. sebab macam dia suka kat aku kan? B E R A N G A N. hahaha!! tapi paling aku suka, dia tak sign pun kat buku aku tu. buku orang lain, pergh, warna-warni. sakittt je hati. tapi aku suka. sebab dia call aku lepas tu. dia cakap, kalau dia tau aku adore dia, dia hias cantik-cantik buku aku. lagi pun, mase tu, budak dorm dia tengah sibuk-sibuk nak tulis kat buku aku. so, dia amik masa yang lapang tu buat orang lain dulu. tapi tak sempat. aku dah mintak dulu. hahaha. kau kalau tak romeo tak boleh ke hah LIMAU??? hahahaa!!! 

ape-ape pun. aku takde kuasa nak ulang balik masa tu. i mean, PLKN time tu. tapi thanx lah to encik suheil. dia buat group dan paham-paham la fb ni kan? cepat je tersebar. memorilista pun datang mencurah hingga ke ladang gandum. haisshhh....


last word, KETUA-KETUA SKUAD, LAPOR!

hahahahahaha!!


p.s: aku skuadron bravo dulu, tapi disebabkan aku ketua wirawati, aku bertanggungjawab ke atas semua skuadron. hilang bendera, aku kena dulu. diorang lambat, aku kena dulu. siapa baca doa pagi-pagi, aku yang kena tentukan. tapi, yang paling aku ingat salah kira kekuatan ahli, aku kena kutuk depan semua. cisss!!!

WL: enabcantiksangat.

No comments: