hearts

Friday, February 4, 2011

yeah. tentu sekali.

assalamualaikum.

well, finally i broke my own record. 25 minit untuk satu pusingan tasik cempaka. well done suraya! dah warm up warm up, baru boleh main badminton, kan?

tapi, bukan nak cerita sangat pasal warm up tu.  btw, aku sebenarnya tak sangka, meskipun usaha untuk meningkatkan tahap kesihatan begitu teliti, tapi aku tetap facing the same 3 years ago punya problem. face numb, with tongue and barely can't breath plus double visions. 3 years ago, aku dimasukkan ke hospital for the reason of body shivering with no breath circulation and hypertension. semuanya sebab tiba-tiba aku aktif dan angry with someone at the same time. body tak boleh terima.

so, aku ni totally ada hypertension. tadi masa kena dekat tasik cempaka, aku dah mengucap dah. konon redha la kalau dah sampai masa. tapi serius. memang out of sudden semua tu. aku tak sangka lah. makan aku dah jaga. cukup masa makan. tapi bila diingatkan balik, masa aku kena 3 years ago, doktor sarankan aku makan pisang sebab banyak potassium. mungkin body aku tak cukup potassium dan mulalah nak buat hal.

bila sampai rumah, aku pun terus baring which i know after doing an activity mana boleh rest mendadak. tapi aku memang tak tahan. terus baring and maybe i was pengsan sebab i didn't sedarpun bila i moved to my room. my face sekarang tak berapa nak okeylah. still sakit area cheek. heart beat pun still run faster which we know that after a long sleep, heart beat sure normal balik kan? tapi still run faster. and i can't explain about it though i am PE teacher-to-be.

tapi takpelah. if dah sampai masa, alhamdulillah.

so, this time, aku mintak maaf to each of you. and yeah, tentu sekali i heart you each one. thanx. :)

WL: enabcantiksangat

No comments: