hearts

Saturday, February 5, 2011

aku serius menyumpah!

assalamualaikum.

hai readers. tak mau cakap banyak. kali ni geram teramat.

tadi lepak mekdi sebab alang aku teringin nak makan prosperity plus aku memang suka kajang bila time lengang. yelah. kan hari ni ramai orang buat makan besar.

yang buat aku angin, budak remaja tak cukup akal tu boleh lepak dan bercomolot dengan gf watsoever dia tuh. hey malay boy! just a simple reminder. you are not yet a man actually. kissing a girl doesn't show that you are a man enough. tak cukup dewasa oke? plus, you and her tak halal lagi. how dare you touch a girl yang still dalam pengawasan mak ayah lagi? and you malay girl! don't you ever dare telling your dad that you have something to solve outside without your parents around! because you are still under age lady. so please lah! jangan buat malu orang melayu dan bertudung, understood???!!!!!!

aku memang lah tak semalaikat mane. and takdelah maksum. tapi at least, kesedaran tu mesti ada. dah buat kali ni, please jangan ulang. bukan baik pun. meluat dan memalukan. kalau aku ambik gambar post kat oh media! tu mcm mane? kau malu kan? and how about your parents though? of course diorang malu-semalu-malunya kan? so. take a good care of yourself. and please do respect on yourself before you want your special one to do same way.

so, taknak marah-marah. hypertension makin tambah untuk makhluk Allah yang melakukan mungkar. ish ish ish. selamat malam.

WL: enabcantiksangat.

No comments: