hearts

Thursday, February 3, 2011

dengar lah dulu...

assalamualaikum.

whoa. tergamam kejap tadi. member PLKN dulu kata aku sombong. ape kes? aku sombong pejadahnya? mane pernah! aku sekurang-kurang kau kata hai, aku balas balik. then, kalau aku busy, aku terus terang ah kata aku busy. gila apa aku nak bongkak! naik turun adrenalin aku bila dilemparkan tohmahan yang aku sendiri pun tak pasti siapa petualangnya.
sombong-sombong kucin jerrr...
sentap jugak mula-mula.

aku tanya ah siapa yang kata. tapi beliau tu kata ramai dari ahli kem aku tu yang kata. wa panas gak lah kan. apesal nak lemparkan taik kat muka aku. agak cilaka la perangai tuduh menuduh neh. aku pantang sikit.
stop pointing me!

tapi aku mula berlagak cool.
iras disitu.
dan rupa-rupanya mangkuk taik lalat bosar *seperti di atas* tu yg menipu. dia yang kata aku sombong, nak sabit nama mereka yang tak bersalah. kesian yang lain. maaflah sebab aku angin kat semua. biasalah. aku memang baran tak terkawal sikit sejak akhir-akhir neh. maaf ye. *lagu "maafkan kami" pun berkumandang*

sekarang aku normal.

tak marah-marah sangat. wasn't a big deal lah kan sebenarnya. JK je pun. aku je yg terlampau emosi. entah kenapa, aku pun tak pasti. tapi aku cuba sedaya upaya nak tabah kawal hati tak marah-marah. *sambil kedip-kedip mata*

okelah.

p.s: all images are googleable.


WL: enabcantiksangat

No comments: