hearts

Thursday, March 28, 2013

# kami kembar hati dan perasaan.

Assalamualaikum w.b.t dan selamat malam Jumaat.


ihiks! seronok pula menghabiskan waktu petang dengan kembar tersayang, Nazihah Husin. hmm.. berseri-seri kawan-sampai-mati aku ni. yelah, orang bahagia... aku tengok pun aku bahagia. hiks!


nak dijadikan cerita, kitorang syok sharing story-gossip-etcetc. aku tersebut nama he-cannot-be-reveal-yet. OMG! susprisingly, nama jodoh dia pun SAMA uolsssss!!! tepuk dahi akuuuuu tadi. aku syak abang kedai oren boleh perasan tadi. aiseh.


dari segi figure, yeap, pun sama. itu yang buat aku pelik. kitorang ni kembar sesangat eh? hikhik. sorang mamat selatan. sorang pakcik utaghaaa bak anggg!! HAHAHA. *okay, he-cannot-be-reveal-yet seorang bertaraf pakcik tua yang bongkok tidak seberapa*


dalam bercerita-cerita, teringat ku teringattt tentang tema baju pengapit aku. hmmm.. aku rasa, aku pilih Emerald Green, baru ranchakkk!! hikhik.. siap berangan lagi, kalau boleh, aku nak dua kad jemputan. satu kad untuk Raja Muhaiyatdin dan Keluarga, satu kad lagi Raja Zainab dan Pasangan. eh. BERANGAN KAUUUUUU!! tapi sayang, pengapit laki bukan pasangan aku. TAKPE.


yang penting,,,,,, haruslah beginiii temanya :-----

carian Google.



tak kisahlah. as long as kau bahagia, aku tumpang sekaki. hikhik. takpelah tak dapat ngeteh dekat luar macam selalu. lepas ni ngeteh dekat rumah kelamin lahh iolsss!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA....



selamat bermalam jumaat. manja-manja je... :)


love, RZ.

1 comment:

AyesyaAhmad said...

aku tekejut weh bila tau nazihah nak kawin ritu! hahaha bila majlis dia weh!