hearts

Monday, March 25, 2013

# The Cuti

assalamualaikum w.b.t and greetings all.


dah mula cuti sekolah untuk pertengahan semester 2013. pejam celik 3 bulan dah sekolah. banyak benda berlaku meski 2013 baru suku masuk. hehe


aku pun sama. sekolah, rph, aktiviti ko-ku, pibg, eh banyaklah lagi. semua serba-serbi datang bergolek. kadang-kadang bila penat, aku fikir. "36 tahun lagi lama berbanding 3 bulan. apelah sangat penat sekarang, ye dakkkk??" so, aku secara positif, terus bangun. buat kerja dari menyembang. eh


kawan-kawan. tak banyak nak diluangkan masa. tak sempat. kerja banyak. nak makan pun kadang-kadang lupa. cano tu? haa~ itu yang kalau ada masa sikit-sikit aku curi sikit-sikit. ngeteh ke, lepak bilik ke, gosip ke. asalkan dapat jumpa. yang lain blok, maaflah. aku tak sampai lagi kaki ke sana. hikhik


dunia aku banyak dihabiskan untuk kerja. sembang kosong pun dengan rakan sekerja. sembang serius dengan mereka. usrah kononnya. temanya nak kipas bawah kepala je. isk isk isk. tapi seronok bila bekerja dengan orang yang tidak berkira. yang penting, what you give, you always get it back. :)


tengok. tajuk je the cuti. tapi cerita penuh dengan tempat kerja. adakah ini namanya cinta? ~.~

apa-apapun, selamat bercuti untuk kawan-kawan yang bercuti. tak apalah. yang tak cuti akan dapat jugak hari untuk bercuti.


till then,


love, RZ.

No comments: