hearts

Tuesday, May 7, 2013

# seronoknya rindu!

assalamualaikum w.b.t and again, hai olsss!! hiks :)


gigih tau iolss taip dua entry satu hari. nampak benor takde kerja. hikhik. maaflah ye..


semalam, lama aku bersembang dengan BradPitt. otp ringkasnya. yang penting, lawak. sebab dia set masa untuk berbual. tak pernah jumpa manusia macam dia. dua kali off sendiri. isk isk. teliti ya ampun. plus minus ada on hold sebab ada orang call dia, kononnya nak tanya soal jersi. aku macam tahu siapa. cuma malas nak lebih tanya. momen indah tak nak sia-sia. hiks!

aku cerita bagaimana mak dan ayah aku terima jokes about marriage dekat dia. macam mana aku usha line nak cerita tentang aku dan dia. dia ketawa sebab tak sangka aku boleh buat macam tu semua. sebab dia sendiri tak tahu bagaimana nak mula. ye. sebab desakan mak ayah dia suruh kenal perempuan ikut cita rasa mereka. aku gelak. dan sekali lagi, dia ajak aku ikut balik ke kampungnya.

aku tahu. aku memang takkan sama ikut cita rasa mak ayah dia. aku serba-serbi kurangnya. tapi aku tak takut nak jumpa mereka. tak sabar lagi ada. he he he.

BP : mak cerewet. paksa saya cari calon, tapi yang saya pilih semua tak berkenan. siapa yang nak kahwin pun saya tak tahu. 
CR : hihi. mak tu risaukan anak bujang nan sorang dia ni laa. yelah. mana ada anak bujang lagi. awak je harapan sekarang. he he he.
BP : hmm. abah pun sama. kelmarin bagi number sorang budak ni. budak UM. study Sejarah. saya try jugak. tapi entah. saya tak dapat feel macam saya try awak. he he he.
CR : eh. ke situ pulak. budak tu mesti comey. tu yang buat abah berkenan tu. hiks!
BP : comey tapi sembang nak dia menang je pun tak best. entahlah. hu hu
CR : kesimpulannya, saya yang terbest sekali, kan? LOL
BP : kesimpulannya, nanti ikut balik rumah abah, boleh? hikhik
CR : boleh. tapi jangan marah eh kalau mak tak berkenan. hihihi
BP : saya yang nak kahwin, bukan mak. HAHAHA
CR : eeee...orang tua gatalll!!!!!


kekdahnya, aku kena fikir, bila masanya nak ke rumah dia?? AKU NAK FINAL EXAM NIIIII!!
*facepalm*









till then,
love, .RZ.

No comments: