hearts

Tuesday, May 28, 2013

# little deep conversation.

***write a message*

CRZ : awak. saya rasa, kita macam hambar. entah. tak macam mula-mula. banyak bunyi krik krik krik. adakala macam bunyi ark ark ark. salah saya barangkali. maaf dari hujung rambut hingga hujung jari kaki. 

**** deringan telefon. diangkat dan dibiarkan sunyi ****

BP : saya tak faham. tapi saya rasa mungkin sebab saya busy lately. tak ada masa nak sms. tapi kalau awak telefon, saya akan angkat jugak. tapi kenapa tak cakap apa-apa tadi?
CRZ : saya dah mula suka awak kot, tu yang jadi pelik begini. eh, entahlah. abaikan. abaikan. btw, telefon tu problem nak jawab, takut jadi komunikasi sehala je. *sengaja sebenarnya*


-------------------------------------------------


dan aku malu sebab aku berjaya luahkan apa yang aku rasa. biarlah apa yang nak jadi kiranya. kurang-kurang aku tahu responnya bagaimana. tidak mahu bersikap bodoh dungu menunggu seperti kisah lama. dan kini, aku serah semuanya pada Dia. 

erherherher~~


love, RZ.

No comments: