hearts

Thursday, May 16, 2013

perit rasa.

jenuh.
tahan perasaan cemburu.
tahan perasaan jemu.
tahan perasaan benci kamu.
tetap terluah seketika.

entahlah.
mungkin ini rasa kali pertama.
rasa kecewa yang cukup gila.
rasa celaka. rasa puaka.
binasa.


****************************************************


BP : hmm... jom tidur ???
CRZ : okayy.. tapi!! jawab dulu soalan tadi...
BP : banyaknya soalan malam nii..
CRZ : jawab duluuuuuu... kalau tak, takmau tido..
BP : okay okay. soalan apa ekk?
CRZ : hmm.. bila nak dating?? rindu tahu?
BP : ohh.. bila-bila masa dan ketika yang akan saya bagitahu.
CRZ : hmm.. *suara kecewa*
BP : okay. saya spesifik kan sikit, boleh?
CRZ : yeayyy~~~~~ *loncat*
BP : mmmmm.. hari.... ala, kang bagitahu, takut tak jadi. tak berani nak janji..
CRZ : yelah. tak tepati kang jadi najib pulak *nada kecewa*
BP : bukan... takut ada rancangan lain datang tiba-tiba.
CRZ : takpelah. ikut awak
BP : kenapa nada kecewa ni??
CRZ : takde apa. saya okayyy.. dun worry k?
BP : ala, tak sedap tidur kalau cemni bunyi suara awak... kenapa ni??
CRZ : hmm. kecewa sikit. tapi takpelah. faham, orang ada kerja. *nada redha*
BP : okay okay. saya check balik. nanti saya confirm, saya bagitahu k? jangan cemni..
CRZ : saya okay. jom tido? *sambil genang air mata*
BP : awak,, 
CRZ : selamat malam awak.
BP : okay. selamat malam. jaga diri ye. pakai selimut.



..........text...........
CRZ : sorry. -.-



No comments: