hearts

Thursday, July 7, 2011

bila tanpamu.

ohhh... ohhhhh.. ohhhh..

berlegar-legar di fikiran.
tentang wanita kau impikan.
samakah aku dengannya sedikit.
ataupun dia lebih baik.
bagaimana rancangan selepas ini.
cuma aku pasti...

chorus :
sepatutnyaku,
bersamamu.
sepatutnyaku,
disebelahmu.
tapi kau hilang
tak lagi sayang
sepatutnyaku
sepatutnyaku..
sepatutnyaku,
lupakanmu.
sepatutnyaku,
hidup tanpamu.
semua kenangan,
dan khayalan
rasa tak hidup..
bila tanpamu.

bila tanpamu..
yeahh...

kau mahukan lebih masa untuk berfikir.
keliru jiwa cinta yang baru hadir.
pinggirkanku cara terbaik untuk kau berlalu,
tanpa fikirkanku,
itulah caramu.
oh bagaimana harusku hidup
bila kau menjauh..

ulang chorus.

bridge
pernahkah kau terfikir,
atau kau terlupa.
cinta yang tlah terukir,
tak mungkin,
ku lupa.......

.supernub and hundomia.


*********************

okey. siap pun. lirik ni aku tukar dari lirik asal lagu That Should Be Me by Justin Bieber ft. Rascal Flatts. kau orang rasa bagus tak? HAHA. aku tukar sikit-sikit biar tragis kisah cinta aku. HAHA. super konon! jangan percaya. HAHA. hopefully kau dan kau enjoy. aku suka lagu ni. dan lirik baru ni memang tak hilang rentak. tak percaya korang youtube lagu ni style karoke. hehe. :)

p.s: kalau kau rasa nak guna lirik ni, sila kredit nama aku. tak susah. copy je ni (Maizatul Suraya, 2011). senang kan? HAHA

WL: enabcantiksangat

No comments: