hearts

Tuesday, July 26, 2011

bila rasa tak pasti mesti buat sesuatu sampai puas hati.

assalamualaikum.

hello readers yang cute cantik bergaya, dan hensem poket penuh segala. HAHAHA! untuk semua sebenarnya. cerita hari ini tidaklah sehebat Hanis Zalikha dan Cola Susu nya (which is so cool kalau aku pun dapat buat) dan XiaXue dan Kotaraya Hokkaido nya (which kalau tak kena blacklist, dah kompem aku pun boleh berjalan ke Kotaraya Tokyo). cerita aku cuma ekspresi diri bila kelas tiada. HAHA. *kemain panjang intro...*

begini,

masa aku banyak terbuang dengan kebejatan*. aku seringkali melihat perkara dan aku suka. tapi pastinya, aku tidak pasti apa yang aku mahu. sering terpedaya dengan rasa sendiri. lantas aku mempersia masa dengan merumitkan keadaan. dengan harapan, hati puas. 

tiada,

ibarat memelihara gajah putih. aku yang hampa dan kau terus bahagia. dan aku masih menyalahkan diri dengan menyatakan bila rasa tak pasti mesti buat sesuatu sampai puas hati. dan aku sudah puas. walau tiada respon positif.

sumber : shoe page, nike

kamus hari ini : kebejatan = keburukan, kerosakan.


WL: enabcantiksangat

No comments: