hearts

Wednesday, April 10, 2013

# shh.. hanya kita tahu isyarat mata.

assalamualaikum w.b.t dan selamat petang rabu.




sejuk petang ni. mana tidaknya. langit menangis. Alhamdulillah. aku sorongkan kepala lekat di bantal. mencari lena mata dek bersengkang malam hari. ah. bahasa tak boleh nak cerna. aku tukar.


syok gila tido tanpa sesiapa ganggu! rumet seakan faham, tutupkan lampu! perghhh.. MEMANG DAHSYAT! lena gila, sampai aku termimpi aku dapat phone calls dari BradPitt. serius punya real dalam mimpi aku tadi. tapi dalam mimpi aku macam tak terangkat telefon dek kerana sayangkan lena aku. hmm...


akan TETAPI!!!!

nama BradPitt muncul serealiti yang ada. memang betul pun dia call aku. siot. cane boleh tau aku mimpi dia call aku tah? perasan. marah gila sebab tido aku terganggu. cisss bedebahhh!! nasib cute macam Brad Pitt. kalau tak? aku hembuskan dengan kata-kata charotan. isk isk. aku tak pilih kasih eyyyhhh. HAHAHAHA



tadi, masa dekat sekolah, kita asyikkkk main mata. sampai orang lain senyum sampai telinga tengok gelagat acah-acah comel kita. maluuuu.. kau tetap tegar buat selamba. tarik kerusi, duduk sebelah aku, sembang hal kerja. dan berhenti bila semua mata ke arah kita. itulah saat paling sesuai aku bangun, kata aku ada kerja. ah. dah macam novel cinta. benci pulak aku yang membacanya.


esokkita ber Be Mine sama-sama. #JanjiPengakap eyhhh...



love, RZ.

No comments: