hearts

Sunday, April 21, 2013

# Awak, saya baik tak?


entah.
semalam aku seakan berani meluah rasa.
dari awal kita kenal mula.


segala tentang aku kau suka.
cuma aku sedih kerana aku seakan dia yang lama.
kau cubit dagu sambil berkata,
"tidak. masih ada bezanya".


entah kau lihat aku pada apa.
jujur kata, aku suka sayang pada semua.
tidak kira latar belakang engkau siapa.


aku berani tanya,
apa aku baik kiranya.
tanpa fikir kau luahkan rasa.
"awaklah calon yang diidam semua".


aku berani tanya,
kalau begitu mereka benci aku apa sebabnya.
terus kau pandang dalam mata.
"mereka tidak pandang awak macam saya".


awak, saya baik tak?
awak, saya comel tak?
awak, saya sewel tak?
awak, saya mengada-ngada tak?
awak, saya bosan tak?
awak, sayang saya tak?


awak, kahwin dengan saya nak? teeheeeee


terima kasih kerana sudi meloyakan tekak anda dengan membaca perkara picisan ini. keh keh keh



love, RZ.

No comments: