hearts

Sunday, April 7, 2013

# cubaan pertama bersama Waffle si partner praktikal.

assalamualaikum w.b.t dan selamat hari ahad.


iyelah. dah nak hujung-hujung praktikal ni, aku memang banyak luangkan masa dengan geng dari maktab lain. maklumlah, lepas ni entah ada rejeki ke tidak jumpa lagi, ye dakkk? so, pada hari Khamis yang lalu, aku telah berkolaborasi dengan Ahmad Wafi a.k.a Waffle menyumbangkan lagu Broken Ones ilham daripada kesenduan yang dialami oleh kawan aku. ekekekeke~~~


lepas aku habis observe, terus ajak si Waffle pegi library. yang pastinya, bukan berdua. hek hek hek. gila kau buat maksiat kat sekolah? isk isk~~ dengan kehadiran kak Zue dan BradPitt tentulah keadaan sedikit meriah. rugi anak murid aku tak dapat tengok konsert free. KAH KAH KAH


okay, inilah hasilnya..... cekidautt guys.

p.s : aku bukan tasha manshahar okay. suara sendu bak katak mengiyakan guruh.. okbai.



lokasi : kau ghase? HAHAHAHAHAHAHAHA!



love, RZ.

No comments: