hearts

Thursday, January 24, 2013

# mimpi

assalamualaikum w.b.t dan salam maulidur rasul.


Allahumma Solli A`la Sayyidina Muhammad Wa'ala Alii Muhammad.
(ya Allah, Rahmatilah ke atas Nabi Muhammad S.A.W dan ke atas keluarga Baginda)



okay. pagi yang hening bening tak terhingga membayangkan indahnya kalau kat padang mahsyar diberi syafaat macam ni.. Allahu Akbar. teruskan berselawat ke atas Nabi Muhammad.



bangun tadi Subuh dek kerana mimpi. wah. tak habis-habis mimpi. nampak benor roh aku kuat berjalan. ngeeheee.. masalahnya, mimpi aku ni nun jauh sampai ke Sarawak. entahlah. rindu kat orang yg kerja kat Sarawak tu kot. hikhik. nak dijadikan cerita, aku dan dua lagi kawan baik aku (which i don't recognize pon) masuk Universiti. aku rasa UiTM destini anak bangsa tu kot. sebab keadaan purple all around. argh. tiba-tiba aku nampak makhluk yang kerja kat Sarawak tu. well, aku pura-pura lah tak nampak, tapi kalau dia dah senyum aku mestilah senyum balik, kan? ihiks. gatai. dengan beraninya, dia lambai boya kat aku. ciss, aku pun balas balik. tak semena-mena dia jatuh tangga. adui.... sekali kawan dia perasan daaaa.. siap cakap, "tu ar, lambai awek sampai jatuh." siot.

motip aku share cerita mimpi ni? HAHAHAHAHA. aku nak show off lah, aku pun ada orang minat dalam mimpi. realiti aku jek tak sesyok mimpi. KAHKAHKAHKAH



salam Maulidur Rasul kawan-kawan. jom kita tingkatkan usaha untuk dappatkan syafaat nabi :)


p/s : kereta aku dicalari sikap psiko aku yang egoistik. terima kasih anak murid. kau tengok aku balas balik dekat kereta abah kau! HAHAHAHAHAHA #LawakHambar2013

No comments: