hearts

Thursday, January 31, 2013

# aku tak kuatlah.

assalamualaikum w.b.t and hello guys.


tadi tidur kejap
konon nak hilangkan letih separuh hari mengajar.
rumet aku balik, cerita.
dia jumpa Mat time dia pi dekat Ang Ang.
but then, Mat tanya, siapa lagi bawah Ang Ang.
pelik.
korang meeting dari tahun lepas tu, takkan sampai sudah tak tahu aku bawah Ang Ang.
konon menduga? pura-pura.
bila dia dapat tahu aku bawah Ang Ang, dia bagi amaran.
serta-merta.

hati-hati dengan Enab. (sumber google)



terima kasih Allah.
sebab bagi aku peluang untuk bangkit dari rebah.
sebab bagi aku sebab untuk bangun.
sebab bagi aku kekuatan untuk hadap segala tohmah.
kerana aku tahu aku tak kuat. 
hanya serah pada Kau, itu yang aku buat.

Allah Maha Besar. 
Dia saja tahu tiap butir perkara.
dan aku akan terus percaya.
bahawa Engkaulah punca rezekiku bermula.


Love, RZ

No comments: