hearts

Friday, November 5, 2010

-tagged by fatinrazali-

once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you. at the end, choose 25 people to be tagged. you have to tag the person who tagged you.

okey okey. terimakasih cik fatinrazali kerana terus bagi dorongan kepada saya untuk terus menulis. oke. geli disitu. :)

1. saya seorang gadis.
2. tapi saya agak boyish kadang-kala.
3. saya keras kepala yang hendak semua ikut cara.
4. nama saya raja zainab. (harus ke?)
5. saya masih single.
6. yet available. <-- ni memang promot diri. harus paham!
7. saya tak ramai kawan baik.
8. tapi semua kawan saya baik.
9. saya anak ayah.
10. saya nak jadi pilot.
11. tapi sekarang amik course perguruan.
12. saya suka PINK
13. tapi most baju saya PURPLE.
14. saya x suka shopping.
15. tapi saya kaki shopping bila byk duit tak tahu nak buat apa.
16. sangat menggilai OREO.
17. saya suka semua tentang sastera.
18. saya takut gelap.
19. saya banyak cakap.
20. saya suka main masak-masak dengan ayah saya.
21. saya nampak tua dari usia.
22. saya suka berangan tak kira masa.
23. saya suka makanan pedas.
24. tapi saya tak tahan makan pedas.
25. saya nak jadi wedding planner untuk kawan-kawan saya! 


oke. selesai 25 perkara.. jadi mau tag

|lily fadhilah| |wandiba| |zaza| |wahida| |mimosa|

oke. paham x? saya takde ramai follower. hahaha!!!


p.s i : 25 je....... nak tulis banyak benda niii...perangai x??


WL: enabcantiksangat.

No comments: