hearts

Wednesday, November 10, 2010

idea bernas.

motor learning killer paper. sila bersedia dengan koyok di kepala. (zeti azmi, 2010)

see?? my senior pun sendiri mengakui kegangsteran paper motor learning ni. apetah lagi saya yang masih mentah tak tahu apa ni. naik berkaler rambut bila fikir subject nih.

okey okey. nak tau ke kenapa kitorang berani betting paper ni susah??

1.  nak cari nota bukan main susah. yelah. subject ni bkn subject standard malaya. jadi, bila dah jumpa kena pulak jadi translator. hadappp!!

2. oke. bila dah jumpa blog geng-geng pj maktab lain, rajin diorang mengupload nota. mcm dia ni.

3. dah ade nota pun bukan satu janji hebat kata boleh skor masa exam. sebab rata-rata adalah KBKK. so, teori sendiri, konsep orang lain.

4. oh. cikgu belajar senang eh? xde makna nya... nak berjaya semua kena susah. lebih-lebih lagi subjek aku. (ni blog aku, jadi aku akan kata subjek aku lagi susah. jgn cuba membantah.)


haa. senang cerita, aku lebih memilih untuk tidur awal. boleh goreng dengan selamba time exam. nampak real lah kiranya. ye ke tak? (baik korang ye kan je)......


selamat tidur.


WL: enabcantiksangat

No comments: