hearts

Monday, March 7, 2011

sekolah kajang utama.

assalamualaikum.

hari ni hari pertama PBS. sila take note.
P = pengalaman
B = berasaskan
S = sekolah

kali ni aku ditugaskan untuk buat laporan tentang keselamatan dan polisi sekolah selamat. amatlah memberangsangkan pada jam pertama hingga keempat. masuk jam kelima, aku dah layu, tidur kat bilik guru. guru besar yang hensem dan perkasa tu tetap tak dapat aku ketemu. begitu tak berjodoh.

aku tunggu masa untuk jumpa kaunselor. jam dah ditetapkan pukul 11.30 pagi. tapi bila sampai bilik kaunselor, berkunci. aku ketuk, tapi takde sambutan. aku melayan perasaan jumpa cikgu PJ yg amat hensem bernama Thinagaran. muda, talented and very very the wow! aku cuma cakap hi dan dia tanya aku dari mana, opsyen apa. bangga sebab ditemukan dengan dia. hee:)

itu je aku nak kongsi untuk hari ni. doakan aku dapat cerita best untuk esok.
till then, assalamualaikum.

WL: enabcantiksangat

2 comments:

yellohello said...

ko x pegi jalan bukit ke???

maizatul suraya said...

boleh je. tapi bkn menengah la. aku kan cikgu rendah. oops. sekolah rendah. hee:)