hearts

Thursday, March 24, 2011

lentok-lentok, kepala bengkok.

whoaa! semester ni memang hebat. 
nak tidur semalaman pun tak sempat.
assignment penuh tak hingat.
pakat perabih semua dakwat.

hiruk pikuk sesak dada.
bila semua nak hantar satu masa.
kelam kabut kat sini sana.
lecturer ni tak paham ke?
extend lah masa, taklah semak kepala.

busy busy seminggu ni busy.
esok nak kena keluar lagi.
haishh hitam balik lah aku kali ni.
berjemur sakan kat pangkor nanti.
apa nak buat, dah student PE.

joget-joget lepas balik hitam.
sebulan dua busy naik pitam.
ke hulu ke hilir sampai ke malam.
padanlah muka pun dah busuk masam.

habis je kata aku kali ni.
tunggu khamis depan aku update lagi.
insyaAllah lah, aku taknak janji.
aku nak siap ke pangkor dah ni.
jumpa lagi.


WL: enabcantiksangat

3 comments:

yu ya said...

SGT SUKA! =)

bedpet said...

pandai betul buat pantun. hehe :)

.:Farah Liyana:. said...

telah dtg baca entry ;)