hearts

Thursday, March 10, 2011

hari ini di mstar online.

assalamualaikum.

alhamdulillah. hidup lagi untuk hari ni. so friends, nak share sikit berita kat news online faveret aku, mstar online. yelah. aku faham. kadang-kadang, kita ni bukak belog dulu before tgk berita-berita. aku hanya memudahkan, hehe.

so, cerita pertama. aku bangga jadi anak selangor. HAHA. tak tak. bukan tajuk berita tu macam tu. tajuk sebenar ialah selangor tanggung kos hantar 996 pelajar kembali ke mesir. secara tuntasnya, aku bangga dengan zakat selangor. gunakan duit itu sebaik-baiknya. Alhamdulillah. aku bukan percaya 100%, tapi bila dah masuk news online ni, aku sedikit percaya sebab selalu orang kutuk kerajaan negeri. mentang-mentang bkn parti kerajaan pusat yang memimpin. haiss macam-macam.

cerita kedua pulak, pasal mendiang si teoh yg tak berkesudahan. kesian dia kot. aku dari dulu kesian kot. haiss... kali ni, orang kata dia mungkin tertekan. hello bro, dia ada ckp kt kau ke dia tertekan? kau nak kata dia tu commit suicide ke? menipu memang A. apelahh. kau saja nak tutup kes kan? dah dah la. HAHA. nampak tak kat situ? tak nampak?? dah lah. korang yg tak nampak tu, silalah balik kampung aku. dan terima kain batik setiap kali pilihanraya. sudah sudah lah nak menipu aku yg so kampung neh.

sumber di peroleh dari perkataan bold di atas.

till then, assalamualaikum.

p.s: hari keempat di SK KAJANG UTAMA.

WL: enabcantiksangat

No comments: