hearts

Sunday, August 10, 2014

.traumatized.

hari ini, dari kajang aku pandu untuk ke sekolah gara-gara LADAP. rancang aku, gerak dari rumah sebelum 7 pagi. sempat aku capai dua keping keju dan salut pada dua ketul nuget.

memang mengantuk. kafein lupa dibancuh. hanya pekikan suara hayley dengan lagu ain't it fun buat aku bersemangat dalam lemah. aku masih menguap. mata memang mengecil. target aku, sampai sekolah sebelum 7.40.

baru lepasi tesco kajang. belum habis lagu. tiba-tiba bunyi dentuman kuat dari arah bertentangan. aku lihat hilux terbang menuju ke arah kereta aku. kaget. cermin sisi kulihat pantas. terus mengelak namun sebiji kobis telah aku lanyak. kereta aku terus gerakkan. masih panik. masih kabur tentang apa yang berlaku. "mimpikah aku?" tangan terus menggigil, namun fikiran terus berfikir.

terus-terang. aku masih trauma kejadian tadi. terganggu dengan kejadian hampir terjadi tadi. hingga perut tidak boleh proses tahi.

nyata, bukan mimpi. kesan lekuk di besi pembahagi lebuhraya masih ada. syukur aku tidak apa-apa. fikiran saja terganggu cuma.

No comments: