hearts

Wednesday, August 20, 2014

.GALAU. part 4.

sekali lagi aku terbayang wajah itu. "salah ke kalau aku mintak nak nikah dengan dia?" bisik hati aku. mungkin selama ini aku ditelan ego sendiri. aku enyahkan rasa yang memang fitrah dalam diri sendiri. sekali lagi aku disoalkan rasa sama, berkali-kali.

aku dan kau kawan. dah lama. usai luruh daun berganti, lama itu hubungan kami selama ini. aku terjebak dengan perasaan yang bersilih ganti. antara mahu atau tidak. persoalannya, adakah aku yang harus mula langkah?

tidak pasti. terlalu banyak langgam perlu dilalui. banyak itu jugalah harus ditelani. rasa malu tak boleh tolak tepi. gadis seperti aku masih tidak gelojoh untuk berlaki.

hela nafas berat. buku rekod dicapai tanda banyak kerja. hirupan milo panas menghuni ruang kosong hati.

No comments: